چاپخانه افست

شاید خیلی وقت ها به تبلیغات کاغذی و چاپ شده در اطراف خودمون نگاهی می اندازیم و این سوال در ضمن ما ایجاد می شود که کجا و به چه شکلی این تبلیغات چاپ می شوند ، که به چاپ افست هم معروف هستند . جایی که تمام تبلیغات از نوع کاغذی مثل طراحی کارت ویزیت ، طراحی بروشور ، طراحی کاتالوگ ،  طراحی بنر و … در آنجا به چاپ و نشر می رسند . البته در مورد افست در آینده بیشتر برای شما صحبت خواهیم کرد .

امروز برای شما تصاویری قرار میدهیم که بیشتر با محیط چاپخانه افست آشنا خواهید شد . در چاپخانه برای انتشار و پرینت طراحی شما در تیراژ  های بالا ، دستگاه های منحصر به فردی وجود دارد که میتوانند در زمان بسیار کوتاه تعداد زیادی از طرح ها را با کیفیت فوق العاده برای مشتریان چاپ کنند .

 

چاپخانه افست

برای تبلیغات کاغذی یا افست هر دستگاه با توجه به وظایف خود عمل چاپ را خوبی برعهده دارد و با توجه به پیشرفت صنعت چاپ در چند سال گذشته و وجود دستگاه های پیشرفته این امر به واقع در عرصه تبلیغات تاثیر مثبتی به همراه داشته داشته است .

در چاپخانه افست با توجه به قرار گیری اکثر طراحی های کارت ویزیت و … ، عمومی بودن شیت ها و فرم ها باعث قرار گیری چند طرح مختلف در کنار هم می شود و به واقع طراحی ها افراد مختلف در یک قالب قرار میگیرد و این موضوع باعث کاهش تعرفه و قیمت چاپ برای یک مصرف کننده می شود . به همین دلیل است که چاپ افست در برابر چاپ دیجیتال از لحاظ قیمت وجود دارد .

طراحی و چاپ

طراحی و چاپ

غلب تبلیغاتی که شما به صورت مجله ، کتاب ، یا کاتالوگ در دست خود می بینید پس از مرحله طراحی در دفاتر و شرکت ها مانند سایت رضاگراف ،  وارد مرحله چاپ و به چاپخانه ارائه می شوند .

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

بزودی شما را با نحوه به چاپ رسیدن تک تک اغلام اداری آشنا خواهیم کرد .

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,