طراحی بنر

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

فراخوان ششمین جشنواره سراسری رضوی در فضای مجازی منتشر شد

جشنواره رضوی


قزوین- معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فراخوان ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)در فضای مجازی منتشر شد.

شهریار پرهیزگاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهداف برگزاری جشنواره رضوی گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی مرتبط با سیره اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه حضرت امام رضا(ع) در فضای مجازی، تجلیل و تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی مهمترین هدف جشنواره است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا فراهانی

«قرار نیست اتفاقی بیفتد» کتاب شد/شاعرانگی ۳۰ اثر هنری

کتاب «قرار نیست اتفاقی بیفتد»


شیراز- «قرار نیست اتفاقی بیفتد» عنوان نمایشگاهی گروهی است که در نتیجه آن دو جلد کتاب هم منتشر و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رویداد گروهی هنری محصول همگرایی چندین هنرمند است که با قرار دادن آثار خویش در قالب یک کتاب و نمایشگاه شعر و هنر را همگام ساخته اند.

در این رویداد که محصولی از سروده های کیوان برآهنگ، شاعر، امین دانشور، عکاس، مریم وراوی پور، هنرمند گرافیست و کالیگرافی و هانیه میرزایی در مقام تصویرگر کنار یکدیگر قرار گرفته و نمایشگاه و کتاب هایی را به مخاطب ارایه می دارد، نایب شیرازی، هنرمند هم در مقام مدیر هنری آن قرار دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا فراهانی

خلق۲۰اثر گرافیکی برای گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه سقوط هواپیما

حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- نمایشگاه گرافیکی و پوستر با تلاش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با خلق ۲۰ اثر در راستای گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه تولیدی و نمایشگاه پوستر «پرواز ۳۷۰۴» با موضوع سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج همزمان با مراسم یادبود جانباختگان سانحه هوایی در شهر یاسوج برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا فراهانی