حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- نمایشگاه گرافیکی و پوستر با تلاش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با خلق ۲۰ اثر در راستای گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه تولیدی و نمایشگاه پوستر «پرواز ۳۷۰۴» با موضوع سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج همزمان با مراسم یادبود جانباختگان سانحه هوایی در شهر یاسوج برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: این برنامه در پی پیشنهاد هنرمندان تجسمی استان و در راستای همدردی با خانواده جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج برگزار شد.

شریف اسلامی افزود: در همین راستا ابتدا کارگاه تولیدی در قالب پوستر با حضور هنرمندان این رشته هنری برگزار شد و هنرمندان اقدام به خلق آثاری با موضوع سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج کردند.

اسلامی تصریح کرد: این آثار همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج که با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران و وزیر راه و مسئولان استانی برگزار شد در معرض دید عزاداران قرار گرفت.

اسلامی با ابراز تاسف از این حادثه و تسلیت به بازماندگان و خانواده های مصیبت دیده، گفت: تعداد ۲۰ اثر تولیدی با موضوع یاد شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و در آینده نزدیک نیز بنا داریم در نمایشگاهی مستقل، این آثار در معرض دید همه علاقه مندان قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری استان خاطرنشان کرد: حضور و همراهی در مناسبت ها و جریانهای فرهنگی و اجتماعی از جمله دغدغه های هنرمندان است.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی نیز با هدف التیام بخشی و همدردی با خانواده های مصیبت دیده برگزار شد و امیدوارم این اقدام کوچک بتواند حداقل بخش کوچکی از آلام بازماندگان را تسکین دهد.

https://www.mehrnews.com/news/4236923/