جشنواره حسن فتحی


سومین دوره جشنواره هنرهای نمایشی و بازیگری «مهدی فتحی» از روز یکشنبه نهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره سوم جشنواره هنرهای نمایشی و بازیگری «مهدی فتحی» از روز ۹ اردیبهشت در مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۱ تهران برگزار خواهد شد. دبیری این دوره از جشنواره را داریوش نصیری مدیر گروه رشته بازیگری و نویسنده و کارگردان تئاتر بر عهده دارد.

در سومین جشنواره هنرهای نمایشی و بازیگری «مهدی فتحی» که به همت گروه بازیگری مرکز علمی‌کاربردی واحد ۱۱ تهران و با حمایت و مشارکت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی‌هنری دارینوش برگزار می‌شود ۳۹ اثر در بخش مسابقه و ۳ اثر در بخش مهمان حضور خواهند داشت. مجلس تعزیه حضرت عباس(ع) نیز در بخش مهمان جشنواره به اجرا درمی‌آید.

نقالی، شاهنامه‌خوانی، مثنوی‌خوانی، نمایش عروسکی، مونولوگ‌های شکسپیر، عکاسی تئاتر، نمایشنامه‌خوانی (با مروری بر آثار چاپ‌شده علیرضا نادری)، بخش‌های مختلف جشنواره را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، جشنواره هنرهای نمایشی و بازیگری «مهدی فتحی» شامل برگزاری سه کارگاه خواهد بود که عبارتند از:

کارگاه آموزشی: بازیگری به شیوه مِتُداَکتینگ/ مدرس: فریده فرجام/ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت.

کارگاه آموزشی: بازیگری و کاریابی/ مدرس: علی یعقوب‌زاده/ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت.

کارگاه آموزشی: کارکرد روایت در نمایش/ مدرس: مهدی صفاری‌نژاد/ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت.

همچنین در این دوره جشنواره طی مراسم بزرگداشتی از اختر تاجیک بابت یک عمر فعالیت هنری در حوزه عکاسی تئاتر تقدیر به عمل می‌آید.

در سومین جشنواره هنرهای نمایشی و بازیگری «مهدی فتحی» نسبت به سنوات گذشته، آمار آثار اجرایی ۲ برابر شده و علاوه بر گروه بازیگری، گروه فیلمسازی، گرافیک و گریم و طراحی لباس نیز به رقابت با شرکت‌کنندگان از واحدهای دیگر می‌پردازند.

داوری این جشنواره را علی یعقوب‌زاده، مصطفی محمودی، عزت‌الله جامعی، رضا حسن‌خانی، هاتف جلیل‌زاده، مجید زارع‌زاده، حسن علی‌کرمی، سیدجواد روشن، امین سروری، داریوش نصیری و اختر تاجیک بر عهده دارند.

سومین دوره جشنواره هنرهای نمایشی و بازیگری «مهدی فتحی» روز جمعه ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن اجتماعات مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۱ با معرفی برگزیدگان رشته‌های بازیگری زن و مرد، کارگردانی، گریم، لباس، موسیقی و طراحی پوستر و بروشور و ... به کار خود پایان خواهد داد.

https://www.mehrnews.com/news/4282686/

*

*

*

*

*

طراحی تراکت
طراحی تراکت تبلیغاتی
تراکت تبلیغاتی
تراکت چیست
تراکت رنگی
طراحی تراکت آنلاین
تراکت ارزان