طراحی کارت ویزیت رضاگراف : نوشتن این مطلب زمانی است که آری از نگاه های شخصی و سلیقه های ذهنی خود می خواهیم به تجربه شخصی که در ماه های گذشته بدست آوردیم و با نگاهی متفاوت به معقوله طراحی و چاپ کارت ویزیت بپردازیم .

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

در مقالات گذشته به مرور اینکه کارت ویزیت چیست و پر فروش ترین جنس کارت ویزیت پرداختیم و با نکاتی در این باره تا حدودی آشنا شدید .

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

جدا از تصورات ذهنی هر طراح کارت ویزیت ، قبل از اجرا طرح می بایست شمای کلی کارت را با توجه به سلیقه مشتری و متن های مورد نیازش را دریافت کنید و بر طبق آن شروع به ایده پردازی کنید .نکته اینجاست ، تفاوت در بین ایده های ذهنی طراح با درخواست مشتریان جهت سفارش کارت ویزیت بسیار متفاوت به نظر می رسد . البته این مورد برای طراحانی است که تا به حال از نزدیک با مشتریان برخورد نداشته اند .

مشتریان کارت ویزیت : 

اغلب شمایی که به طراحی می پردازید ، شاهد این هستید که برای یک نمونه طرح کارت ویزیت ساعت ها وقت گذاشته و پس نشان طرح به  مشتری با نارضایتی مواجع می شوید که این نارضایتی ناشی از به بی توجهی یا کم توجعی طراح به سلیقه سفارش دهنده می باشد . در اکثر مواقع چنین مواردی برای طراحان بی تجربه اتفاق می افتد .

پیشنهاد رضاگراف برای طراحی کارت ویزیت این است که به سلیقه مشتری با هر ایده آل ذهنی احترام بگذارید و به درخواست مشتری با توجه به محدودیت چاپ دقت داشته باشید و نهایتا می توانید با رعایت اصول ، احترام به سلیقه مشتری و با ترکیب یک طرح جذاب و حرفه ای به وجود آورید . تا طرح مورد رضایت نهایی واقع شود .

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین