محدودیت های بنر گیف چه چیزهایی هستند ، در این مطلب ، در ادامه ی مقالات طراحی بنر اشاره ای خواهیم داشت به مواردی مهم در طراحی بنربا فرمت رایج گیف که این روزها شاهد نمایش چشمگیر این گونه تبلیغات تصویری از طریق Bannerr  در فضای مجازی هستیم .

در کنار روند پیشرفت تبلیغات بنری در صفحات وب با استفاده از بنر گیف ، و رضایتمندی درصد زیادی از کاربران ، تبلیغ دهندگان ، مدیران وب سایت ها از  ساختار کلی اینگونه بنر ها که جایگزین بسیار مناسبی برای بنر های فلش بود که به فراموشی سپرده شدند .

محدودیت های بنر گیف

محدودیت های بنر گیف

محدودیت های بنر گیف چه مواردی است ؟

جدا از میزان محبوبیت بالای این فرمت بنر ، میتوان به محدودیت هایی اشاره کرد که در طراحی بنر گیف وجود دارد که ما در این مطلب سعی بر آن  داریم تا به برخی از این محدودیت ها اشاره داشته باشیم .

  • حجم بنر

    • بر خلاف Banner فلش که شما شاهد جذاب ترین افکت ها ، حرکات موشن در آن بودید و در نهایت با خروجی شاهد حجمی تنها 60 تا 100 کیلوبایت بودید . این مورد در Banner گیف کاملا متفاوت است . بطوری که باید کاملا بهینه شده از خدمات و متن های خود استفاده کنید ، چراکه هرچه تعداد متن های افزایش پیدا کند به همراه آن اسلاید های شما بیشتر می شود و در پی آن تعداد فریم ها و در نهایت حجم بنر از  محدودیت های موجود تحت وب میگذرد .
  • بنر و تصاویری که در آن استفاده می شود : 

    • تصاویر اهمیت زیادی در تبلیغات دارند ، اما کدام تبلیغات ، چه جایگاهی ، چه مخاطبی و چه نوع تبلیغی مواردی هستند که باید به آن ها توجه کرد ، در طراحی بنر تبلیغاتی با فرمت گیف همانطور که در نمونه های اینترنتی مشاهده میکند به جای استفاده از تصاویر طبیعی ، از آیکون ها استفاده می شود و دلیل بیشتر آن این است که جذابیت بنر افزایش پیدا کند و همچنین مدیریتی بر روی حجم بنر ایجاد شود .

نتیجه گیری :

دو موردی که در بالا به آن اشاره کردیم ، تنها دو مورد آشکار است . در طراحی بنر گیف ، نکاتی وجود دارد که تنها طراح بنر به آن واقف است و  رعایت تعدادی از نکات در کنار هم به استاندارد شدن طرح شما کمک خواهد کرد.

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

مطالب مرتبط طراحی گرافیک