طراحی کارت ویزیت آنلاین ، شروع یک فصل جدید برای افرادی میخواهند طراحی کارت ویزیت را شخصا انجام دهند . در اینکه آیا این مورد شما را به هدف نهایی خود می رساند یا یک امر حیاطی و مهم است که در ادامه این مطلب ( طراحی کارت ویزیت آنلاین )  و در راستای مقالات طراحی کارت ویزیت رضاگراف به این موضوع تا جای ممکن برای رفع سوالات ذهنی ایجاد شده برای شما میپردازیم .

در مطالب گذشته به موضوعات مشابه که بصورت آنلاین و توسط مشتری قابل انجام است پرداختیم مثل : طراحی کاتالوگ آنلاین ، طراحی بروشور آنلاین و طراحی بنر آنلاین که به شما پیشنهاد میکنیم حتما موارد فوق را مطالعه بفرمایید .

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

حتما . از اهمیت بالا و ویژه کارت ویزیت و چاپ آن با خبر هستید ، بد نیست بدانید کارت ویزیت یک بخش مهم در امر بازایابی بحساب می آید به خصوص بازاریابی در ارتباطات حضوری و رو در رو با افراد مهم کاری که میخواهید معرفی خوبی در نگاه اول و ملاقات اولیه با اشخاص مهم داشته باشید . سرویس خدمات آنلاین بدین صورت چیز تازه ای در بین کاربرانی که در خارج از کشور و پتانسیل های بیشتری در خدمات اینترنتی برخوردار هستند نداشته است . بطوری که در همین لحظه هستند وب سایت هایی که بیشتر خدمات طراحی خود را به صورت انلاین در اختیار کاربران مجازی خود قرار میدهند . شما از طریق این سرویس  ها می توانید طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی بنر و … را کاملا آنلاین انجام دهید .

کارت ویزیت آنلاین ، کمیت یا کیفیت ؟

از اینکه بخواهیم از تکنولوژی روز دنیا تحت وب تمام بهره وری را داشته باشیم امر مهم و تاثیر گذار است . تکنولوژی روز برنامه نویسی به ما این اجازه را می دهد تا با استفاده از طراحی پلفورم های آنلاین تحت وب کار را برای کاربران آسان تر کنیم . امروزه با استفاده از این سرویس ها میتوانید در سایت عضو شده و از امکانات و ابزارهایی که در اختیار ما قرار می گیرد جهت ایجاد یک طراحی کارت ویزیت به صورت آنلاین بپردازیم .

کمیت یا کیفیت ، کدام در طراحی کارت ویزیت آنلاین مهمتر است ! 

قطعا نمی توان در مورد این موضوع با جدیت و قاطعیت پاسخ داد . اما وقتی به عقب تر بر میگردیم یک جواب مطلق به ذهنمان میرسد که کمیت مطلق با کمی کیفیت است . کمیت آن برای افرادی مناسب است که فرصت صرف زمان زیاد برای یک طراحی را ندارند . حال این طراحی بنر باشد . بروشور یا حتی کاتالوگبرای برخی ها تفاوتی ندارد . گاها محدودیت زمان اجازه سپردن طرح به یک شرکت طراحی کارت ویزیت مثل رضاگراف را نمیدهد و میخواهند با توجه ابزار موجود و فوری صاحب یک طرح کارت ویزیت شوند . افرادی هم وجود دارند که حساسیت زیادی بر روی طرح ندارند و صرفا داشتن یک طرح مبتدی و متوسط را برای کسب و کار خود کافی میدانند . در این بین برخی افراد هم هستند که به دور از صرف هزینه بیشتر ، علاقه مند هستند تا با چند کلیک ساده به طرح دلخواه برسند. به زبان ساده شما در سرویس طراحی آنلاین با کیفیت مطلوب و راضی کننده ای مواجه خواهید بود . البته اگر فرد سخت گیر و به دنبال متفاوت بودن هستید از اینجا میتوانید سفارش کارت ویزیت آنلاین انجام دهید .

این ها مواردی است که نه به صورت مطلق بلکه تصور میکنیم کسانی که روی به طراحی کارت ویزیت آنلاین می آورند بنابه دلیل فوق می باشد .

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

مزایای استفاده از طراحی کارت ویزیت آنلاین

1. صرف زمان کوتاه حتی در چند دقیقه !

  • یکی از ویژگی های بارز در طراحی کارت ویزیت به صورت سریع بودن آن است که در زمان کوتاه حتی در چند دقیقه میتوانید طرح خود را تکمیل کنید .

2. وجود تعداد زیادی طرح های متنوع و آماده

  • در دسترس بودن قالب های آماده کارت ویزیت که قابل ویرایش و تغییر و جابه جایی توسط کاربر می باشد .

3. طراحی آسان توسط کاربر

  • طراحی آسان و بدون دغدغه توسط کاربر ، اگر شما حتی برای یک بار هم تجربه اجرای یک طرح را نداشته باشید توسط سیستم های طراحی کارت ویزیتآنلاین قادر به آماده کردن یک طراحی کارت ویزیت خواهد شد .

معایب طراحی کارت ویزیت آنلاین

1.اختصاصی نبودن طرح کارت ویزیت

  • مهمترین معایب استفاده از این سرویس ها چه در طراحی کاتالوگ ، بروشور ، بنر و .. کارت ویزیت انحصاری نبودن طرح برای شما می باشد . در یک مثال می توان آن را با یک لیوان آب خوردن برای استفاده چند نفر لحظه اشاره داشت . طرح شما همزمان که برای شما به فروش میرسد در اختیار دیگران هم قرار میگیرد ، این موضوع برای از خیلی از افراد قابل درک نیست و طرح اختصاصی را ترجیح می دهند .

2. تنوع پذیری بیشتر .

  • در طراحی اختصاصی شما با توجه به خواسته های خود به طراح متخصص سفارش طراحی کارت ویزیت می دهید و طراح با توجه به درخواست شما به ایده پردازی می پردازد و یک طرح مطابق با سلیقه شما در اختیارتان قرار میدهد .

3. اختلاف قیمت مناسب با توجه انحصاری بودن .

نتیجه گیری درباره سفارش کارت ویزیت آنلاین :

با توجع به سلایق مختلف ، ابزار های مختلفی هم وجود دارد . طراحی کارت ویزیت آنلاین به نوبه ی خود دارای ویژگی هایی است که در بالا به آن ها اشاره کردیم و میتوانید با توجه به ابزار های موجود در این سرویس دهنده ها رضایتمندی برخی ها را به خود جلت کند . از طرفی کتمان ناپذیر است که بخواهیم از طراحی اختصاصی داشتن گذر کنیم و از داشتن یک طرح با نظرات و سلیقه خود که به یک طراح مختصص در امر طراحی کارت ویزیت ، بنر ، کاتالوگ و بروشور حتی لوگومی سپاریم بهره مند نشویم .

اختصاصی رضاگراف .

منبع : طراحی کارت ویزیت آنلاین  , کارت ویزیت آنلاین

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق  بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین   طراحی کارت ویزیت آنلاین  قیمت طراحی کاتالوگ  قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت  قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک  طرح بنر  طراحی کارت ویزیت  چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ  طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف طراحی تراکت   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی  شبکه تبلیغات  مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی  پوستر محرم   پوستر دفاع مقدس  طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟  نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور  نکات مهم طراحی لوگو فروش زمین