شعارهای تبلیغاتی

سلام و عرض ادب دارم خدمت شما کاربران و مشتریان محترم سایت رضاگراف ، امروز و در این مطلب همراه ما باشید تا کمی در مورد شعارها و به نوعی تیترهای تبلیغاتی صحبت کنیم .

میتونیم در عرصه ی تبلیغات چه مجازی و چه تبلیغات محیطی و حتی تلویزیونی … تیتر ها و یا شعارهای تبلیغاتی را جزو مهمترین عواملی بدانیم که در میزان کلیک خوردن بر روی بنر های تبلیغاتی و میزان جذب مخاطبان دانست .

در طی سال هایی که بر تبلیغات مجازی میگذرد همواره به این امید بودیم که مدیران وب سایت برای تبلیغات خود از شعارهای تبلیغاتی بهینه یا خلاصه تری استفاده کنند چرا که همچنان در برخی بنر های تبلیغاتی به شدت از گنگ و یا نام مفهوم بودن متن ها رنج می بریم ، این رو ما نمیگوییم بلکه مخاطبان اینترنتی میگویند ، کسانی که بیشتر وقت خود را در فضای اینترنت می گذرانند و طبیعاتا جزو مخاطبان بنرهای تبلیغاتی ما هستند .

 در زیر برای شما مثالی میزنیم ، یک مثال موفق از یک فروشگاه موفق ، فروشگاه دیجی کالا که مطمئنأ همه ی شماها با بنرهای تبلیغاتی آن آشنا هستید ، این فروشگاه را میتوان به عنوان یکی از پرچم داران در تبلیغات اینترنتی دانست .

طراحی بنر دی جی کالا

طراحی بنر دی جی کالا

 

شعارهای تبلیغاتی

شعارهای تبلیغاتی

 |

چرا که همواره در بنر های خود سعی کرده از متون و یا شعارهای خلاصه و جذاب تبلیغاتی استفاده کند .

شعارهای تبلیغاتی دیجی کالا

شعارهای تبلیغاتی دیجی کالا

شعارهای تبلیغاتی

جدا از بحث شعار تبلیغاتی، نباید از زیبایی گرافیکی و در عین حال ساده بودن این بنر ها گذشت ، چرا که همیشه یک شعار در کنار طراحی بصری زیبا میتواند جلوه بهتری داشته باشد و مخاطب را جذب خود کند .

بیایید برگردیم به اصل موضوع : شعارهای تبلیغاتی

مناسب ترین شعار تبلیغاتی کدام است ؟

بیاید در این مورد کمی بیشتر از بقیه فکر کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم و البته … آهسته تر حرکت کنیم .

چرا که شاید در ذهن تمام شما تبلیغ دهندگان محترم قبل از ثبت سفارش بنر تبلیغاتی از خود سوالاتی بپرسید .

مثل اینکه : چه شعاری بدم ؟   از کدوم خدمات بگم ؟    چطور بگم ؟ و  ….

می خوایم با چند نکته ساده کمی شما را راهنمایی کنیم که در نهایت به سمت شعارهای تبلیغاتی جالب و جذاب پیش بریم .

1 – قبل از هرچیز ، تکلیف رو با خودتون روشن کنید که آیا شعار انتخابی شما با کیفیت خدمات ارائه توسط شرکت یا سایت شما همخونی داره ؟!

 – در بنر خود صادق باشید و واقعیت را به شعار تبدیل کنید .

2 – مهم ترین خدمات شما کدامند ؟

– اگر شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید با کلی لوازم و خدمات جهت ارائه به مشتریان ، فکر میکنید لازم است تمام خدمات را در یک بنر تبلیغاتی بگنجانید . طبیعاتا اگر من جای شما باشم . خیر …

این رو بدانید که ما مردمان پر مشغله هستیم و در بسیاری از ساعات زندگی رو در با عجله پشت سر میذاریم وبا این روال حوصله خواندن یک مقاله ی تبلیغاتی را نداریم ! .


شاید علاقمند باشید

مشاهده نمونه بنرهای تبلیغاتی رضاگراف

> ژست های عکاسی مناسب کاور آهنگ

پیگیری فیدخوان رضاگراف


جا داره براتون مثالی بزنیم که خواندن آن خالی از لطف نیست .

شما در اتوبان در حال گذر با خوردوی خود هستید از طرفی با یک دست به فرمان و با یک دست به دنده ، حواستان هم به جاه و هزار فکر در در سر ، به نظرتون از بین بنر های محیطی موجود که دراتوبان نصب شده ، کدام را با شرایط موجود و تایم نهایاتا 30 ثانیه میتوانید بخوانید ؟

طبیعاتأ بنری که از لحاظ نوشتاری و شعار تبلیغاتی خوانا و خلاصه باشد و صد البته طرحی جذاب و ساده داشته باشد مورد توجه قرار می گیرد .

بیاید برگردیم به چند گذشته …

از آیتم شماره دوم شروع میکنیم و نتیجه میگیریم که ما میتونیم به جای انتخاب شعارهای طولانی و نامفهوم وکتابی از شعارهای کوتاه و خلاصه و البته که جالب و جذاب استفاده کنیم .

ما میتونیم خدمات گسترده خودمون رو در بخش های متفاوت تقسیم کنیم . البته اگر از بودجه ی مالی مناسبی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی گسترده در فضای اینترنت برخوردار هستید ، میتوانید شعارهای جالب و متمرکز و مربوط به هر بخش را به صورت یک بنر تبلیغاتی جداگانه طراحی کنید و در کمپین تبلیغاتی خود به صورت هدفمند استفاده کنید با این کار صد البته از تاثیر گذاری بیشتری هم بهره مند می شوید .

از گذشته تا به امروز همواره چه طراحان و چه مدیران قبل از اقدام به شروع به امور تبلیغاتی خود به دنبال ایده یا الگوهای خارجی می گردند ، چرا که اگر کمی دقت داشته باشیم و با کمی تحقیق و جستجو بر این موضوع پی می بریم که بنرهای تبلیغاتی خارجی تا معتبر کمپانی های اروپایی همواره حتی با گذشت سال ها ، موفق هستند .

یک از عوامل مهم که میتوان در بنرهای تبلیغاتی خارجی به آن اشاره کرد این هست که به دید مخاطبان احترام می گذارند و در کوتاه ترین زمان منظور خود را با یک شعار تبلیغاتی جالب و موثر به مخاطب خود می رسانند .

کم کم داریم به آخر بحث شعارهای تبلیغاتی میرسیم و ممنون از اینکه وقت گذاشتید و این مطلب رو تا به این لحظه پیگیری کردید و با دقت خوندید .

هرچه از شعارهای تبلیغاتی بگوییم ، کم گفتیم اما ما در این مطلب سعی کردیم تنها در چند نکته شما را به سمت یک تبلیغ موثرتر هدایت کنیم .


دعوت می شوید به : مشاهده نمونه بنرهای تبلیغاتی   |   ثبت سفارش طراحی


در زیر توجه شما را به چکیده ای از صحبت ها و نکته های گفته شده در این پست ( شعارهای تبلیغاتی ) دعوت می کنیم :

  • برای انتخاب یک شعار تبلیغاتی ، هیچوقت عجله نداشته باشید .
  • با انتخاب یک شعار تبلیغاتی جالب میتوانید رایگان سود ببرید ، یعنی اینکه یک شعار به سادگی میتونه میتونه در ذهن مخاطب جای بگیره و از کمپانی شما یک برند بسازه ، برای مثال این امر می تونیم باز هم از دیجی کالا و شعار معروف خود ( بررسی ، انتخاب و خرید آنلاین ) اشاره کنیم .
  • کوتاه و خلاصه بگویید ، از کلمات گنگ و نامفهوم بپرهیزید و برای یک لحظه خودتون جای مخاطب عام قرار دهید و دید یک کاربر عادی به متن و شعار خود نگاه کنید .
  • اگر خدمات گسترده و زیادی برای ارائه به مشتریان دارید ، نیازی به نمایش و معرفی تمام آن ها در یک بنر تبلیغاتی نیست ، راه نفسی برای بنر تبلیغاتی خود بذارید .